top of page
Scanning leveranslåda

pinDeliver - planera din rutt och bli konkurrenskraftig

pinDeliver är en molnbaserad leveransplattform som effektiviserar och digitaliserar hela leveransprocessen. Med olika gränssnitt för de olika rollerna, lager, kontor, chaufför samt kund. pinDeliver är lätt att använda och vår ruttplanering adderar värde i varje leverans.

Planera

Kommunicera

Leverera

Följ upp

Våra fyra ledord.

Vi på Update Affärssystem har ett tätt samarbete med pinDeliver. pinDeliver är en molnbaserad leveransplattform som effektiviserar hela leveransprocessen med integration till affärssystemen Microsoft Dynamics 365 Business Central, Microsoft Dynamics NAV. Plattformen är komplett, samtidigt flexibel och skalbar för att möte olika kunders behov.

Vill du veta mera eller ha en demo så kontaktar du oss direkt på 031- 727 78 00!

pinDeliver för Business Central & Dynamics NAV | Update Affärssystem
Varför pinDeliver?

Integreras direkt mot Business Central, med vår koppling. 

  • En plattform, flera gränssnitt

  • På kontoret - allt samlat på ett ställe

  • På terminalen - effektiviserar plockflödet

  • På vägen - allt för chauffören

  • Som mottagare - se när mina varor kommer

  • Mellan olika intressenter - integration mellan olika system

För ytterligare information, demonstration eller offert

kontakta våra projektledare nedan direkt:

 Stefan Åström 0708-326326

Anton Seglem 0733-439805

Ola Bellring 0733-439803

Hjärtligt välkomna!

Update Affärssystem AB  

Datavägen 12A

S-436 32  ASKIM

SWEDEN

© 2017 Update Affärssystem AB - All rights reserved

Växel:

Support:

031 - 727 78 00

031 - 727 78 15

UC skärmklipp.png
AAA - Update Affärssystem liggande.png
bottom of page