top of page
Registrering av ärenden i Microsoft Business Central

Ärendehantering för Business Central, Dynamics NAV och Navision

Skapa och hantera ärenden direkt i ditt Business Central affärssystem!

Business Central - Ärendehantering.jpg

Vår idé var att förenkla och effektivisera ärendehanteringen inom företaget

I vårt enkla och intuitiva ärendehanteringssystem kan Ni med snabbhet registrera ärenden direkt in i Ert affärssystem, välj kund och kontakt samt ange ärendetext som sedermera blir underlag för den kommande fakturan som skapas. Fakturan skapas genom den tidsinmatningsfunktiion som finns på ärendekortet, ett klick och sedan är det bara att ange den arbetade tiden.

Självklart finns det en automatisk e-mailfunktion som automatiskt skickar meddelande till kunden när ni registrerar och avslutar ärendet. Internt skickas även information om vem som har delegerats till ärendet så att alla vet var ärendet befinner sig i flödet.

Ni kan också skriva en mera förklarande text (kan aktiveras om den skall synas på portalen/tillval med förklaringar under ärendets gång samt bifoga filer och dokument som kommit in från kunden eller skapats genom Ert eget interna team av medarbetare.

Rollcenter med full överblick över egna, grupperade eller samtliga ärenden

Information direkt på Ert rollcenter

På Ert rollcenter får Ni en överblick om ärenden och var de befinner sig i flödet inom Ert företag.

Här får ni en snabb överblick över samtliga, dina egna samt de ärenden som du är ansvarig över.

Självklart kan Ni delegera ärenden till avdelningar eller personer inom Ert team av medarbetare.

Business Central - Ärenden visualiserat på rollcenter.jpg

Priser och avtal

Pris: 30.000 kr plus 16% uppgraderingsavtal

Hyra: 1.000 kr per månad

BCADDON0014

Vill du veta mera?

För mer information, en demonstration eller en offert

så kontaktar Ni direkt våra säljare:

 Stefan Åström 0708-326326

Ola Bellring 0733-43 98 03

Hjärtligt välkomna!

bottom of page